Już po raz trzeci do naszej Uczelni zawitali przedsiębiorcy z wielkopolski wschodniej — 20 kwietnia miała miejsce kolejna edycja konferencji "Konin Business Meeting", której jesteśmy współorganizatorem. Tym razem odbyła się ona pod hasłem: sztuka walki bez walki — rozwój mimo turbulencji. Była to jednocześnie myśl przewodnia wystąpienia gościa specjalnego, pana Wojciecha Ławniczaka — projektanta usług i pioniera service desingu, doradcy i inwestora. W swoim wykładzie podkreślał, że w biznesie jest jak w walce, należy wykorzystać wszystkie możliwości. Jak Bruce Lee, idol z dzieciństwa prelegenta, w „Wejściu smoka” wykorzystywać dźwignię, którą dla przedsiębiorcy jest praca nad produktem, marką, testowanie nowych pomysłów. Turbulencje w gospodarce zarówno światowej jak i lokalnej spowodowane COVID-19, wojną w Ukrainie, transformacją energetyczną i inflacją są zagrożeniem dla biznesu, ale mogą być także szansą - dźwignią.
Ta odsłona "Konin Business Meeting" różniła się nieco formułą od poprzednich. Sesje plenarne przedzielone zostały długimi przerwami sprzyjającymi networkingowi, podczas których uczestnicy wydarzenia mogli wymienić się doświadczeniami w specjalnie zaaranżowanych „wyspach tematycznych” i przedyskutować indywidualnie tematy poruszone w sesjach.
Pierwszy panel pt. „Poukładaj swój biznes i znajdź źródła finansowania” poprowadził Mateusz Kowalewski, prezes Izby Gospodarczej Wielkopolski Wschodniej. Uczestnicy: Łukasz Meissner (THECFO), Marcin Stamirowski (AVALLON), Ewa Więcek-Janka (IBR), Grzegorz Symotiuk (TAX), poruszyli tematy z zakresu finansów firmy (środki własne, kredyty, dofinansowania), mówili o roli inwestorów, zastanawiali się nad rolą modelowania w biznesie, poruszyli także temat sukcesji w przedsiębiorstwie — rozważali czy zmiana pokoleniowa to szansa, czy raczej zagrożenie.
„Wyróżnij się lub zgiń. Jak budować markę, docierać do klienta i tworzyć trwałe relacje” to tytuł drugiej sesji, którą moderowała Aleksandra Michnicka (RESORT MARKETING), a jej uczestnikami byli: Tomasz Maciejewski (CONTENT WAY), Sebastian Strzech (COMPNET), Magdalena Bartczak (COLIAN), Artur Gajewski (FOODWELL). Panel w całości poświęcony był marketingowi, budowaniu marki i sprzedaży.
W konferencji uczestniczyło ponad 200 przedsiębiorców z naszego regionu, a także zaproszeni goście i przedstawiciele władz lokalnych.
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników