Na dobre wyniki przedsiębiorstwa składa się wiele czynników, z pewnością zawsze należy być o krok przed konkurencją i wychodzić do klienta z coraz lepszą ofertą. O tym, jak to robić profesjonalnie opowie dr Magdalena Bartczak podczas wykładu „Oczy i uszy szeroko otwarte, czyli marketingowa analiza otoczenia rynkowego”.
Dr Bartczak przedstawi elementy otoczenia biznesowego, które trzeba stale monitorować, aby zaprojektować swój biznes lub skutecznie zarządzać już istniejącym. Pod lupę weźmie: otoczenia dalsze, konkurencję oraz – oczywiście – konsumenta. W wykładzie znajdzie się wiele przykładów rynkowych, a także takie, które płyną z własnego doświadczenia, ponieważ dr Bartczak jest nie tylko wykładowczynią na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Technicznych ANS w Koninie, ale także ma je z własnej praktyki – od ponad 20 lat zarządza dużymi markami, m.in. Morliny, Vitax, Goplana, Familijne, Jeżyki. Obecnie odpowiada za dział badań i rozwoju w największej polskiej firmie produkującej słodycze – „Colian”.
Wykład dr Magdaleny Bartczak z cyklu „Czwartkowe spotkania z Akademią” odbędzie się online już 23 listopada o godz. 18.00 na platformie MS Teams. Link do wykładu: https://tiny.pl/c415p.
Jeśli nasuną się Państwu pytania związane z tematem wykładu, prosimy o ich przesłanie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydarzenie zostało objęte patronatem medialnym ze strony portalu LM.pl
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału!
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników