fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony
images/Informatyka_pliki/baner-maly-na-strone-ans.png

Na dobre wyniki przedsiębiorstwa składa się wiele czynników, z pewnością zawsze należy być o krok przed konkurencją i wychodzić do klienta z coraz lepszą ofertą. O tym, jak to robić profesjonalnie opowie dr Magdalena Bartczak podczas wykładu „Oczy i uszy szeroko otwarte, czyli marketingowa analiza otoczenia rynkowego”.

Dr Bartczak przedstawi elementy otoczenia biznesowego, które trzeba stale monitorować, aby zaprojektować swój biznes lub skutecznie zarządzać już istniejącym. Pod lupę weźmie: otoczenia dalsze, konkurencję oraz – oczywiście – konsumenta. W wykładzie znajdzie się wiele przykładów rynkowych, a także takie, które płyną z własnego doświadczenia, ponieważ dr Bartczak jest nie tylko wykładowczynią na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Technicznych ANS w Koninie, ale także ma je z własnej praktyki – od ponad 20 lat zarządza dużymi markami, m.in. Morliny, Vitax, Goplana, Familijne, Jeżyki. Obecnie odpowiada za dział badań i rozwoju w największej polskiej firmie produkującej słodycze – „Colian”.

Wykład dr Magdaleny Bartczak z cyklu „Czwartkowe spotkania z Akademią” odbędzie się online już 23 listopada o godz. 18.00 na platformie MS Teams. Link do wykładuhttps://tiny.pl/c415p.

Jeśli nasuną się Państwu pytania związane z tematem wykładu, prosimy o ich przesłanie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydarzenie zostało objęte patronatem medialnym ze strony portalu LM.pl

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału!

grfaika na czwartkowe spotkania z akademią IV edycja