fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony
images/Informatyka_pliki/baner-maly-na-strone-ans.png

O tym, co wypada, a czego nie wypada robić w relacjach biznesowych mówiła dr Agnieszka Szymankowska z Katedry Nauk Ekonomicznych podczas wykładu dla studentów finansów i rachunkowości oraz logistyki.

Poza wyjaśnieniem podstawowych pojęć oraz określeniem zadań etykiety biznesowej, dr Szymankowska omówiła kilkadziesiąt jej najważniejszych norm i zestawiła z codziennym regułami savoir vivre’u. Przedstawiła również, wraz praktycznymi przykładami i wskazówkami, kluczowe zasady etykiety podczas spotkania z klientem.

Wykład odbył się 25 marca br.

 

Niezbędne w biznesie 2

 

Niezbędne w biznesie 1