Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna „Strategie uczenia się języka: wyzwania na przyszłość” odbyła się w PWSZ w Koninie w dniach 4-5 czerwca 2014 r. Organizatorami konferencji byli Katedra Filologii PWSZ w Koninie i Zakład Filologii Angielskiej Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego w Kaliszu UAM w Poznaniu przy wsparciu Starostwa Powiatowego w Koninie.
Podczas konferencji odbyło się ponad 20 wykładów, w tym dwa podczas sesji plenarnej. Konferencję otworzył prof. Mirosław Pawlak, rektor PWZ w Koninie. Uczestniczyli w niej językowcy z Polski, Japonii, USA i Turcji, którzy obradowali w kilku sesjach. Wykłady plenarne poprowadziły prof. Rebecca Oxford z University of Maryland (Amazing truths: What language learner narratives reveal about self-regulated learning strategies, resilience, and inspired consciousness) i prof. Carol Griffiths z Fatih University Istanbul (Language learning strategies:Controversies and challenges). Są to uznane w świecie autorytety zajmujące się strategiami nauczania języków obcych. Prof. Rebecca Oxford jest profesorem na Uniwersytecie w Montgomery w Alabamie i na Uniwersytecie Maryland. Zajmowała się programami językowymi na Uniwersytecie Maryland, Uniwersytecie w Alabamie, Columbia University i Uniwersytecie Stanowym w Pensylwanii. Opublikowała ponad 160 książek, artykułów i rozdziałów książek na temat uczących się języka, kultury, technologii, metod nauczania i uczenia się.
Uczestnicy konferencji podkreślali jej wartość poznawczo-badawczą oraz oprawę spotkania, gdyż mieli także okazję wysłuchać krótkiego koncertu jazzowego w wykonaniu uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej im. I. Paderewskiego w Koninie.
Podczas konferencji odbyło się ponad 20 wykładów, w tym dwa podczas sesji plenarnej. Konferencję otworzył prof. Mirosław Pawlak, rektor PWZ w Koninie. Uczestniczyli w niej językowcy z Polski, Japonii, USA i Turcji, którzy obradowali w kilku sesjach. Wykłady plenarne poprowadziły prof. Rebecca Oxford z University of Maryland (Amazing truths: What language learner narratives reveal about self-regulated learning strategies, resilience, and inspired consciousness) i prof. Carol Griffiths z Fatih University Istanbul (Language learning strategies:Controversies and challenges). Są to uznane w świecie autorytety zajmujące się strategiami nauczania języków obcych. Prof. Rebecca Oxford jest profesorem na Uniwersytecie w Montgomery w Alabamie i na Uniwersytecie Maryland. Zajmowała się programami językowymi na Uniwersytecie Maryland, Uniwersytecie w Alabamie, Columbia University i Uniwersytecie Stanowym w Pensylwanii. Opublikowała ponad 160 książek, artykułów i rozdziałów książek na temat uczących się języka, kultury, technologii, metod nauczania i uczenia się.
Uczestnicy konferencji podkreślali jej wartość poznawczo-badawczą oraz oprawę spotkania, gdyż mieli także okazję wysłuchać krótkiego koncertu jazzowego w wykonaniu uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej im. I. Paderewskiego w Koninie.
ekdar
Odwiedź nas:
Facebook
YouTube
Instagram
Tik-Tok