Studenckie seminarium naukowo-badawcze „Dziecko w codziennej przestrzeni edukacyjnej” odbyło się 17 grudnia w Bibliotece PWSZ w Koninie. Była to druga edycja spotkań naukowych poświęconych wspieraniu badań edukacyjnych, które prowadzą studenci pedagogiki przygotowujący się do egzaminu dyplomowego.
Seminarium wypełniły dwa panele dyskusyjne – teoretyczny i badawczy. W części teoretycznej pretekstami do dyskusji były referaty dr. Pawła Trzosa „Twórczość i edukacja. Ujęcie konstruktywistyczne” oraz Marcina Olejniczaka „Szkoła w perspektywie przemian społeczno-kulturowych”.
Panel badawczy „Dziecko w środowisku »stającym się«”, moderowany przez dr P. Trzosa, poświęcony był prezentacji raportów z badań prowadzonych przez studentów w ramach seminarium licencjackiego w Zakładzie Pedagogiki. Referaty wygłosiły: Marta Konopacka, Justyna Winkiel, Beata Miętkiewicz, Joanna Walczak, Paulina Konieczka, Karolina Gamalczyk, Monika Kozłowska, Nikola Gadomska, Sandra Hajdrych). Dyskusja z udziałem pracowników Zakładu Pedagogiki (Małgorzata Chybicka, M. Olejniczak, dr P. Trzos, Aldona Wojciechowska) oraz studentów dotyczyła głównie aspektów metodologicznych i etycznych prowadzonych przez studentów badań.
Cele seminarium, założone przez kierownictwo Zakładu Pedagogiki, a zawarte w wystąpieniu M. Chybickiej, z jednej strony wpisują się w realizowaną od dłuższego czasu koncepcję działań zmierzających do podnoszenia jakości procesu dyplomowania na kierunku pedagogika. Z drugiej natomiast ‒ do promowania w konińskim środowisku badań prowadzonych przez studentów, również z możliwością wykorzystania ich do optymalizacji lokalnych działań edukacyjnych.
Organizatorem seminarium był Zakład Pedagogiki Katedry Pedagogiki i Pracy Socjalnej PWSZ w Koninie, SKN „Wizja” oraz Biblioteka PWSZ w Koninie.
red. aria
Seminarium wypełniły dwa panele dyskusyjne – teoretyczny i badawczy. W części teoretycznej pretekstami do dyskusji były referaty dr. Pawła Trzosa „Twórczość i edukacja. Ujęcie konstruktywistyczne” oraz Marcina Olejniczaka „Szkoła w perspektywie przemian społeczno-kulturowych”.
Panel badawczy „Dziecko w środowisku »stającym się«”, moderowany przez dr P. Trzosa, poświęcony był prezentacji raportów z badań prowadzonych przez studentów w ramach seminarium licencjackiego w Zakładzie Pedagogiki. Referaty wygłosiły: Marta Konopacka, Justyna Winkiel, Beata Miętkiewicz, Joanna Walczak, Paulina Konieczka, Karolina Gamalczyk, Monika Kozłowska, Nikola Gadomska, Sandra Hajdrych). Dyskusja z udziałem pracowników Zakładu Pedagogiki (Małgorzata Chybicka, M. Olejniczak, dr P. Trzos, Aldona Wojciechowska) oraz studentów dotyczyła głównie aspektów metodologicznych i etycznych prowadzonych przez studentów badań.
Cele seminarium, założone przez kierownictwo Zakładu Pedagogiki, a zawarte w wystąpieniu M. Chybickiej, z jednej strony wpisują się w realizowaną od dłuższego czasu koncepcję działań zmierzających do podnoszenia jakości procesu dyplomowania na kierunku pedagogika. Z drugiej natomiast ‒ do promowania w konińskim środowisku badań prowadzonych przez studentów, również z możliwością wykorzystania ich do optymalizacji lokalnych działań edukacyjnych.
Organizatorem seminarium był Zakład Pedagogiki Katedry Pedagogiki i Pracy Socjalnej PWSZ w Koninie, SKN „Wizja” oraz Biblioteka PWSZ w Koninie.
red. aria
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników