Ułatwienia dostępu

godlo polski bip logo   godlo polski

GAP v11 2

GAP v12 2

 

Po zalogowaniu w systemie IRK należy złożyć wymagane dokumenty
(w terminie od 28.06-31.07.2021 r. i 01.08-19.09.2021 r. )
w Punkcie rekrutacyjnym – ul. Przyjaźni 1, pokój nr 6, parter.

 

  1. wydrukowany z systemu elektronicznej rekrutacji i podpisany formularz podania o przyjęcie na studia (https://usosirk.konin.edu.pl);
  2. potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej;
  3. kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia albo jednolitych studiów magisterskich oraz suplementu do dyplomu, a także oryginał dokumentu – wyłącznie do wglądu, w celu poświadczenia kopii przez Uczelnię, albo zaświadczenie z uczelni o złożeniu egzaminu dyplomowego, gdy uczelnia nie wydała kandydatowi dyplomu ukończenia studiów;
  4. indeks lub wyciąg z indeksu potwierdzony przez uczelnię, jeżeli kandydatowi nie wydano suplementu do dyplomu;
  5. kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – w przypadku kandydata na studia będącego osobą niepełnosprawną;
  6. oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne oraz wysokościami opłat za wydawanie dokumentów związanych z odbywaniem studiów w PWSZ w Koninie i akceptacji warunków odpłatności (https://usosirk.konin.edu.pl/).

 

Osoby wpisane na listę studentów (przyjęte) na studia dokonują opłaty za Elektroniczną Legitymację Studencką w kwocie 22 zł na konto PWSZ w Koninie:

Santander Bank Polska S.A. 3 Oddział w Koninie:

22150014611214600147750000
(podając: nazwisko i imię, kierunek studiów, z dopiskiem „opłata za ELS”).

 

Ważne!  Ponownej opłaty za ELS nie uiszczają absolwenci PWSZ w Koninie przyjęci na studia II stopnia posiadający elektroniczną legitymację studencką otrzymaną na studiach I stopnia w PWSZ w Koninie.